1 soner06
soner06

1396 puan

2 fatihbody
fatihbody

1242 puan

3 root2
root2

1140 puan

4 Root1
Root1

924 puan

5 Painislove
Painislove

882 puan

6 MRTYKT156
MRTYKT156

722 puan

7 MonKey
MonKey

660 puan

8 admin
admin

614 puan

9 SPOR
SPOR

614 puan

10 HayatSpor
HayatSpor

478 puan

SORU SOR CEVAPLA ARAMA
SORU & CEVAP KATEGORİLERİ
ÜYELER
soner06 soner06
1396 puan
fatihbody fatihbody
1242 puan
root2 root2
1140 puan
Root1 Root1
924 puan
Painislove Painislove
882 puan
MRTYKT156 MRTYKT156
722 puan
MonKey MonKey
660 puan
admin admin
614 puan
SPOR SPOR
614 puan
HayatSpor HayatSpor
478 puan
Thornatus12 Thornatus12
472 puan
JoKeR JoKeR
406 puan
emrebasher emrebasher
360 puan
the.bodybuilding47 the.bodybuilding47
298 puan
YavuzTuncal YavuzTuncal
290 puan
Kastamonulu Kastamonulu
288 puan

567
okuma
3
cevap
Ziyaretçi

541
okuma
1
cevap
Ziyaretçi

Yeni Basladim !!!

Yaklaşık 2 yıl önce Aliii56 tarafından eklendi

577
okuma
1
cevap
bylazkent61

488
okuma
1
cevap
bylazkent61

596
okuma
3
cevap
bylazkent61

534
okuma
4
cevap
bylazkent61

569
okuma
2
cevap
bylazkent61

495
okuma
3
cevap
bylazkent61

994
okuma
2
cevap
EnesAlvuro

580
okuma
1
cevap
GoToGym

899
okuma
12
cevap
owhs99

1119
okuma
9
cevap
Sekizgen

597
okuma
4
cevap
gergedan

623
okuma
1
cevap
budy

1100
okuma
2
cevap
junior

837
okuma
6
cevap
Ziyaretçi

Hacim kazanmak

Yaklaşık 4 yıl önce JoeGabrieL tarafından eklendi

533
okuma
1
cevap
Ziyaretçi

takviye

Yaklaşık 4 yıl önce gbagcii tarafından eklendi

1152
okuma
7
cevap
Ziyaretçi

787
okuma
11
cevap
Ziyaretçi

Kahv

Yaklaşık 4 yıl önce Fitness tarafından eklendi

603
okuma
1
cevap
Ziyaretçi

antrenman

Yaklaşık 4 yıl önce hasanuyar7 tarafından eklendi

619
okuma
1
cevap
zeynepdrkn

684
okuma
1
cevap
emre98

1014
okuma
10
cevap
Leventk

1713
okuma
4
cevap
dostoroski

487
okuma
2
cevap
Ziyaretçi

12saat

Yaklaşık 4 yıl önce bipizza tarafından eklendi

Merhaba , sıgarayı yeni bıraktım ve olmaması gereken bir yerde rezil oldum diyebiliriz en kısa sürede kas nasıl yapabilirim vücuda iğne vurulması doğru olurmu

Spora yeni basladim nasil desem sol kolum gucsuz fazla agirlik kaldiramiyorum zorlaniyorum sag kola gore sizce toz falan almalimiyim ve vucudum cok zayif once kilo aldirici mi yoksa protein mi alinmali ? Kilo alip onu kasa cevirmek dogru olur mu ? 

akşam koşusunun vücuda ne katkısı olur zayıflamadan olsa bilgi veririmisisnz

:flushed:dünyadakiectomorph sporcular hangileridir

tüm vücut antemanı nasıl vücudumuzu güçlendirirmi full bady antremanına göre

:neckbeard:TRX PRO  antremanı akrobatik güç veriyorumu bilenllerimiz varmı

karın kası için yemeyeceğimiz besinler ve nasıl çalışmalıyız bir antremanda karının bütün kaslarınımı yoksa her gün başka bölgelerinimi

Kendime ayit spor salonuyapcam dükkan hazır nekdar maraf tutar cevaplarınızı bekliyorum.

İnsülin hassasiyeti nasıl arttırılır ?

Merhaba.26 yaşındayım 181 boy 85 kiloyum.Haftada 4 gün ağırlık çalışıyorum,bu 4 günün 2 günü spinnig cardio yapıyorum.Beslenmeme dikkat ederek yaklaşık 9 ayda 20 kilo verdim.Bazı günler ağırlık antrenmanlarının sonlarında gücümde azalma,halsizlik hatta esneme bile geliyor.Spora başlamadan hemen önce BCAA,Kreatin ve L-Carnitin alıyorum,sonunda ise protein tozu kullanıyorum.Okuduğum bazı yazılarda spor esnasında glisemik indeksimizi yüksek tutabilecek yiyecekler yemek gerekliymiş şeklinde yazıyordu.Sizin bu konudaki fikirleriniz benim için önemli.Yanlış bilgim var ise düzeltmenizi rica ederim.Beslenme düzenim Günlük ort. 170gr.Protein 250gr. Karb. 60gr. Yağ Kahvaltım 1 tam 3 yumurta 50gr.yulaf 40gr.yağsız lor peynir,domates,zetin ve 1 dilim tam buğday ekmek. Öğle 200-250gr. tavuk yada hindi göğüs. 70gr. bulgur yada kepekli makarna. salata. Akşam 150-200gr. az yağlı et. yanında mantar brokoli gibi sebzeler. Yatmadan 1-2 saat önce  yoğurt ve yulaf,az miktarda. Kilolu olduğum zamanlardan kalan göbek çevresi ve göğüs bölgesindeki yağlanmalar ciddi derecede azaldı fakat son zamanlarda gelişme göremiyorum.Hala yağlı bir göbek çevrem var diyebilirim. Acaba nerede hata yapıyorum? Şimdiden Tesekkuler 

çok güçsüzüm barfiks mekik ve durarak uzun atlama yapmam lazım ama yapamıyorum ne yapmam lazım ?

merhaba benim bi sorum olacak. el bileklerim çok ince ve spora yeni başladım salondaki bi kaç kişi el bileklerinin kalınlaşmadığını söyledi bu doğru mudur? ne yapabilirim? ileride çirkin bi görüntü oluşsun istemiyorum.

selamlar. benim sorum şu, özellikle yeni başlayanlar hangi bölgeleri birlikte çalışmalı ve hangi vücut bölgelerini kesinlikle aynı gün çalışmamalı. 

vücudumda kas olması için ne yapmalıyım :smile::smile::smile::smile:

Merhaba , ciddi anlamda ve onemsiyerek vücut geliştirme sporunu yapiyorm fakat öğrenci olduğum için birçok çeşit olan suplementlerden alamiyorum ve bu isi natural yollardan yapmak istiyorum sizden ricam antrenman öncesinde ve sonrasında pekmez süt yumurta .. vs gibi yiyeceklerle nasıl bir karışım yapıp ihtiyacım olan enerji ve proteini karsilayabilirim . TESEKKURLER

Merhaba, Sizlere bir sorum olacak vucut agırlıgım 79 kılo yag oranım yuzde 22  bel bolgesınde yaglanma mevcut 95 cm bel cevresı kas kutlem zayıf suan kardıyo egzersızı yapıyorum acaba kardıyo egzersızı degılde agırlıgamı onem versem yuzde 22 yag oranı yuksek yag oranımıdır kas kutlesını arttırmak ıcın yuksek kalorımı almalıyım tesekkurler

Merhaba benim sorum 1.70cm boy. 85kg im. Haftada 1.5 saat ucgun fitnis salonuna gidiyorum amacim kilo vermek ve birazda vucut gelistirmek bana onereceginiz antrenmandan once alabilecegim protenin varmi varsa nerden saglikli bir sekilde online alabilirim saygilar:laughing:

araştırdım bulamadım antremandan şöyle 15 dk öncesinde felan ne yenmlei vucüdu dinç tutacak ?

Spor öncesi kahve öneriliyor ya enerji vermesi amaçlı bu kahve acı türk kahvesi mi yoksa nescafe mı ??

Hocam iyi aksamlar ben 2 ay fitnesse gittim biraz değisiklik oldu. 4 aydır gitmiyorum sınava falan hazırlanma çabaları falan iste kusuruma bakmayın uzattim biraz. 2-3 hafta içinde bi daha baslicam bana program verirmisiniz? Boyum 1.78 kilo 65 elinizde hazır programda olabilir bana gönderirseniz sevinirim hocam iyi aksamlar :)

spor öncesi lcarnetin ve protein tozu birlikte kullanılmalımı ?

super gaıner fuel  günde kaç defa almalıyım

Creatine Kullanimi hakkinda neden kimse bana  yardımcı olmuyor :angry:

 antrenman yaparken karnım acıkıyo ve haliyle performansımı etkileyip güç kaybı yaşıyorum ve  etkili  antrenman yapamıyorum antrenman öncesi   sağlıklı bi şekilde nasıl beslenmem lazım ??

Kolay gelsi Sabah 9bucuk  aksam 9 a kadar calisanim gece saat  10 vucut gelistirmeye calisiyirum bunu icin nasil beslenmeliyim protein miktarim ne olmali yada ne kullanmami tagsiye edersiniz