1 soner06
soner06

1396 puan

2 fatihbody
fatihbody

1242 puan

3 root2
root2

1148 puan

4 Root1
Root1

924 puan

5 Painislove
Painislove

882 puan

6 MRTYKT156
MRTYKT156

722 puan

7 MonKey
MonKey

664 puan

8 admin
admin

614 puan

9 SPOR
SPOR

614 puan

10 HayatSpor
HayatSpor

478 puan

SORU SOR CEVAPLA ARAMA
SORU & CEVAP KATEGORİLERİ
ÜYELER
soner06 soner06
1396 puan
fatihbody fatihbody
1242 puan
root2 root2
1148 puan
Root1 Root1
924 puan
Painislove Painislove
882 puan
MRTYKT156 MRTYKT156
722 puan
MonKey MonKey
664 puan
admin admin
614 puan
SPOR SPOR
614 puan
HayatSpor HayatSpor
478 puan
Thornatus12 Thornatus12
472 puan
JoKeR JoKeR
406 puan
emrebasher emrebasher
360 puan
the.bodybuilding47 the.bodybuilding47
298 puan
YavuzTuncal YavuzTuncal
290 puan
Kastamonulu Kastamonulu
288 puan

680
okuma
1
cevap
Ziyaretçi

Yag Yakımı

Yaklaşık 5 yıl önce batu123 tarafından eklendi

914
okuma
2
cevap
bodyform

821
okuma
3
cevap
drkenox

767
okuma
2
cevap
Ziyaretçi

773
okuma
7
cevap
Ziyaretçi

Definasyon

Yaklaşık 5 yıl önce Kahveci tarafından eklendi

784
okuma
1
cevap
Hasantp

841
okuma
5
cevap
Zerdecal

894
okuma
5
cevap
Ziyaretçi

Yag yakıcı

Yaklaşık 4 yıl önce Msty tarafından eklendi

786
okuma
2
cevap
Alaz

847
okuma
1
cevap
Ziyaretçi

718
okuma
3
cevap
Ziyaretçi

daha hizli yag yakimi

Yaklaşık 5 yıl önce stallone tarafından eklendi

1256
okuma
2
cevap
yolsuzyolcu

648
okuma
3
cevap
kollegah

750
okuma
2
cevap
Ziyaretçi

1135
okuma
10
cevap
Ziyaretçi

793
okuma
1
cevap
Ziyaretçi

650
okuma
1
cevap
kralnickhater

808
okuma
4
cevap
Ziyaretçi

852
okuma
3
cevap
Ziyaretçi

Definasyon

Yaklaşık 4 yıl önce Fitness07 tarafından eklendi

663
okuma
1
cevap
hasanelmas

767
okuma
1
cevap
crosfit

611
okuma
1
cevap
BY17RD

994
okuma
4
cevap
kollegah

1065
okuma
1
cevap
yolsuzyolcu

927
okuma
1
cevap
yolsuzyolcu

Ben 1 haftadır spora gidiyorum kilo vermek için sabahları ton balıklı salata yiyorum 1,2 saat sonra spora gidiyorum 10 dk koşu bandı agırlık falan çalışıyorum akşamda 2 parça tavuk gögüsü ve 1 tabak salata yiyorum ve 1 haftada 2.5 kilo agırlık kaybettim vücudumdan neden bu kadar fazla verdim bi yardımcı olurmusunuz 80 den 77 oldum boy : 170

merhabalar ben steroid kürüne gireceğim gireceğim ürünler testestron probinant trenbolone acetat winstrol clebuterol  bu ürünleri kullanırken koruyucu eczane ürünleri olarak ne önerirsiniz 

boyum 180 kilom 69 du, kolum 30 cm.  8 ay boyunca çok düzenli bir şekilde spora gittim. kaldırdığım ağırlıklar 2 - 3 katlarına çıktı ama vücudumda hiç gelişme göremedim. ayrıca son 2 ayımda da protein tozu da kullandım, çok iyi de beslendim. zayıf olmama rağmen vücudumun ön yüzünde özellikle göbek altında yağlarım var onlar da erimedi. ne yapsam olmuyor yani. son 1 aydır diyete başladım yağlarımı eritmek için 64 kiloya kadar düştüm, yağlanmam azaldı şimdi tekrar spora başlamayı üdşünüyorum. sizce sıkıntı nedir. ne yapmam lazım bir yol gösterin lütfen

Iyi gunler ben spora baslayali 1  ay oldu vucut yapim iyi tek sorunum karin kismindaki yaglari eritememek bu konuda yardimci olurmusunuz.

Spora bi sene ara verdim boyuma göre kilom cok az suan ve defınasyon donemı yaklasıyo kılo kaybım olmamasıs ıcın ne yapmalıyım hatta kılo alablırmıyım yazın ?  şimdiden teşekkürler

Merhaba 1.5 yıldır fitnes yapıyorum suanda 72 kilodayım ve takviye almayı düsünüyorum oda protein-bca-glutamin-l-carniten olarak dörtlü kombinasyon önerdiler acaba sizin görüsleriniz nelerdir ve kullanımı nasıl olmalıdır birde beslenmeyi nasıl yapmamız gerekir kullanımda?

yaşım 19 kilom 86 boy 1.88 yağ oranım % 17-20 civarı makinede 15 çıksada bana daha fazlamışım gibi geliyor  2 ay boyunca mümkün oldugunca yağ kaybetmek istiyorum. Haftada 6 gün çalışıyorum 4 gün ağırlık 2 gün kardiyo   Sabah: Kalkar kalkmaz Optimum gold whey protein tozu 4 yumurta 2 sarılı 1 dilim beyaz peynir  Öğlen:250 g haşlanmış tavuk(çok az zeytin yağı içermekte) yarım çay bardağı bulgur çok az brokoli   antreman öncesi: 1 ölçek No x-Plode  Antreman sonrası: 1 ölçek optimum gold whey  Akşam:  250 g tavuk  yarım çay bardagı civarı bulgur   *Genel olarak gün boyu bunları yiyorum haftada 1-2 gün belki elma veya light yoğurt yediğim oluyor . Sizce eklemem veya azaltmam gereken bir şey varmı. Teşekkür ederim.

İyi günler dilerim öncelikle yaşım 24 boyum 1.76 ve şu anda sıkı bi diyet ve sıkı bir cardio agırlık antrenmanı yapıyorum ve yag yakıcı kullanmayı düşünüyorum . Animal cuts en iyisi dediler bi sormak isterim sizlere şu anda 106 kiloyum 20 gün oldu spora başlayalı başlamadan önce 112 kiloydum alsam nasıl olur yardım ederseniz çok sevinirim iyi günler . 

Merhabalar Ben 8 aydır spora gidiyorum 1.82 boyundayım ve 82 kiloyum Vücut yağ oranımı ölçtürmedim Ama hızlı kilo verdim ve çok fazla derim sarktı Definasyona girmek istiyidum ve antronörüme söyledim ramazan bitişi programıma başlıyorum Bi kaç arkadaşla konuşurken amino asit önerdiler Amino asit benim ne işime yarar ne faydası nı görürüm

arkadaşlar ben  72 kilo 178 boy  kilom çok değil ama  göğüs ve karın bölgem yağlı bunun için yağ yakmak ve birazda sıkılaşma kas yapmak için spora başladım 2. ayımdayım karnitine ve whey protein kullanıyorum   spora gitmeden bir ölçek whey  1 karnitine tüp içiyorum spordan sonra 1 ölçek whey daha içiyorum    günlük protein ihtiyacımı bilmiyorum 400-500 gram tavuk yiyorum  fazlamı gelir önerileriniz nedir  kahvaltıda yulaf ezmesi bir bardak süt 3 yumurta 2 si beyaz 1i sarı  1 dilim tam buğday ekmeği bazende tavuğu yarıya indirip ton balığı yerim   proteini fazlamı alıyorum ???  whey kullanımını hoca tavsiye etti spor öncesi ve sonrası iç diye    ve  amino asit al dedi  universal 2700 amino bunu almasamda olurmu ne işe yarar amino ?   yağ yakarken kas kütlesi kaybetmek istemiyorum önerilerinizi bekliyorum 

Sa beyler yag seviyem %14 baklavalarin 4ü belli oluyo haftada 4 gun kardiyo egzersizi yapiyorum daha hizli yag yakimi icin onerebileceginiz diyet veya egzersiz varsa soylermisiniz 

Arkadaşlar öncelikle boy 1.79  kilo 78 omuz 118 göğüs 98 bel 85 kol 34 yağ oranı yüzde 15-16 arası (8 aylık fitnesscıyım)  103 kg den indim bu kiloya sizce artık bulk dönemine girmeli miyim?yoksa yağ yakmaya devam mı etmeliyim?

definasyon nedir nasıl uapılır?

Merhaba, kardeşim ben yaklaşık 7 ay önce 108 kg civarındaydım. ve bu spora başladım filan 6-7 ayda yaklaşık 87 kiloya kadar düştüm. boyum ise 1.88. vücut kütle endeksim 24.60. aslında sormak istediğim ben şimdi kilo vermeye devam mı etmelyim karın bölgemde biraz yağ var. veya ağırlığa basma zamanı mı? :smile: hacim kazanmak istiyorum ama ayrıca kalan son yağlarımıda yakmak istiyorum

Merhaba arkadaşlar definasyon diyetindeyim kilo başına 2 2.5 gr protein alıyorum benim sorum karbonhıdrat ile ilgili sabah 30 gr yulaf ezmesi spordan önce 50 gr esmer pirinç spordan sonra 50 gr esmer pirinç ve sonra ki öğünde yine 30 gr yulaf ezmesi toplam 160 gr karbonhıdrat omega3 kullanıyorum bu kadar karbonhıdrat alıyorum kas kaybı olur mu protein dediğim gibi 92 kiloyum 200 230 arası hergün

Pilav yaparken 80 gr kadar mısır atıyodum ama mısırın içinde kendinden gelen 100 gr da yaklaşık 4 gr kadar şeker olduğunu öğrenddim. Yani mısırla günde 3 gr şeker giriyor vücüduma. Bu diyet döneminde olumsuz etki yapar mı ? Kesersem onu arasında ciddi fark olur mu ?

Kolay gelsin definasyon donemi kreatin kullanilir mi hocam

bir yıldır spor yapıyorum. omuz olsun kanat,arkakol gerçekten şişti.ama yağlı kas var bende.diyete girmeyede çekiniyorum,zayıflama sırasında kas kaybı kaynaklı performans düşüklüğü olur mu veya bunu en aza nasıl indirebilirim?sonuçta zayıflarken illa ki kas kaybı olacak?

Bir aydır definasyondayım ve 4 kg verdim İlk ayımı doldurdum ve bugün canım çok fazla kakaolu süt çekti. İçsem bişey olur mu 

ne düşünüyorsunuz p90x hakkında ?

Kilo vermek için spor salonuna gidiyorum. Boy : 1.75 Yaş : 16 Kilo : 79 Üst kısmım suan gayet güzel biraz alt göbek var neyse alta gelelim kalça ve basenler var onlardan rahatsız oluyorum ve yaklasık 1.2 haftadır hergün bacak calısıyorum bugun kendı kendıme dusundum haftalar geçtikçe üst taraflarım rahat gidiyor fakat altarım gitmiyor acaba bacak calısa calısa dahamı büyüyo diye aklıma gelmiyor değil tavsiyeleriniz nelerdir ? squat ve diğer bacak aletleri kilo vermek için haftada kaç gün ve kaç set yapılmalıdır ağırlıklar nasıl olmalıdır ağırmı hafifmi ?

Arkadaşlar. 181 boy , 88 kiloyum. %15-17 yağ oranına sahibim. Ölçülerim ; Omuz 131 , Göğüs 111 , Kol 38 ,  Bel 89.   Besyo öğrencisi olduğum için 100 kilolara kadar Bulk yapmanın , okul performansımda düşüşe neden olacağını düşünüyorum ama çokta kararsızım.  Sorum ise ;  Yağ oranımı %10 - 12 civarına düşürdüğümde ne kadar kilo kaybı , vücüt ölçülerimde kayıp yaşarım ? Kısacası heybetimi kaybedermiyim ? Sorum mümkünse prof. ,  Bulk & Def.  yapmış abilere , hocalara. TEŞEKKÜRLER ! 

şimdi ben bulk döneminden çıkıp definasyona geçiş yapsam kalıp olarak azalma fazlamı olur yoksa dahamı fazla kalıp olur

İyi günler bir süre önce bel çevremi uzun uğraşlar sonucu 110 cm civarından 81 cm civarına kadar düşürmüştüm.4 aydır spor yapmıyordum tekrar başladım ve son ölçümümde belim 93 cm çıktı şu aralar kalori tüketimime dikkat etsemde ciddi bir azalma göremiyorum. Sabahları 6 yumurta beyazı ve 50 gram civarı yulaf yesem günün geri kalanında ise sadece ton balığı yeşil elma ve tavuk yiyerek 2000 kcal da kalsam ve bir çılgınlık yapıp fitness antrenmanıma ek 3 saat yürüsem sizce belimi 1 ayda tekrar 83-84 civarı yapabilir miyim yani yapsam da sağlıklı olur mu(bazal metabolizmam 1800 civarı)

İyi günler ben 2 yıl kadar önce  104 kilodan 74 e indim 7 8 ayda ama o dönem ne kadar zorlandım ne kadar dikkat ettim anlatamam ve 74 olunca falan sporu bıraktım.Sonra uzun süre korudum formumu ama 6 aydır inanılmaz kilo aldım ve şu boy 1.80 yaş 21 kilo 110.Ben tekrar zayıflamaya karar verdim ama eskisi kadar zorluğu çekmem çok zor sizce 1 buçuk yıldır salona uğramamış biri olarak zayıflama kürlerine girsem sorun olur mu clenbuterol ve winstrol gibi şeyler kullansam?2 buçuk ayda kilomu 75 78 civarına getirmem lazım 2 buçuk ay ve 32 kilo.Foto son halim